Alla inlägg under november 2012

Av Malin - 30 november 2012 17:29

Idag fick vi svar på röntgen av Novas höfter och det ser bara bra ut. Så nu är de inte röntgen igen förrän hon är 1 år. Skönt att veta att de är bra i alla fall.

Ikväll är iallafall Wilda hos mormor och myser alldeles själv. Nova ska få vara hemma med pappa och jag ska ut och äta med svärmor och barnens faster. De blir trevligt. Det var galet längesen jag va ute och åt. Om jag tänker efter så vad de galet längesen som jag va och gjorde nåt överhuvudtaget utan barn

Av Malin - 29 november 2012 20:40

I dag har Wilda varit på förskolan. Hon älskar verkligen att vara där, hon ville inte ens hem idag. Jag har varit på Wildas utveckligssamtal och de gick bara bra. Dom tycker att hon är så duktig för sin ålder. Men dom tycker som jag att hon är väldig trött hela tiden. Jag börjar son bli orolig, men den 19 December ska vi ju till umeå och göra ultraljud på hennes hjärta och se hur stort blåsljud hon har. Efter förskolan va vi ute i lekparken och lekte ett tag:-) Vi hann även med att julpynta idag. Tyvärr så saknar vi ju en massa julbelysning, vi får väl se om vi hinner köpa nån julbelysning innan julen är slut:-P Nu ska jag lägga mig ner i soffan och se om de är nå bra på tv.

Av Malin - 28 november 2012 22:58

Här är mina älsklingar. Måste testa lägga in en bild:-)

Av Malin - 28 november 2012 22:15

Jag hade tänkt att göra ett ärligt försök att blogga. Vi får se hur de går:-PHur som helst. Det har varit fullt upp idag. Vi har hunnit till tandläkaren med Wilda. Det var hennes första tandläkarbesök och hon va super duktig, gapade stort och ville inte hem. Sedan va de bara och fara med Nova på röntgen och se hur de går med hennes höfter. Hon föddes med höfledsluxation eller hur de nu stavas så hon fick ligga i skena i 6 veckor när hon va nyfödd. Så då får vi se när svaret kommer om de ser bra ut med höfterna eller inte. Jag hoppas verkligen att de ser bra ut så vi slipper att ha henne i nån sorts skena igen. Hon har även fått glasögon nu och de går väl sådär. Det är inte så lätt för en 6 månaders bebis att ha på sig glasögon. Hon tar av sig dom och biter på dom hela tiden.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards