Direktlänk till inlägg 15 september 2013

Om de fanns några extra timmar varje dag...

Av Malin - 15 september 2013 23:40

Ja om de fanns några extra timmar varje dag så kanske jag skulle hinna med mitt liv. Just nu hinner jag absolut ingenting. Jag jobbar heltid och försöker hinna ta hand om mina sötnosar resten av tiden. Robert jobbar ju så länge på kvällarna och varannan helg plus discjockey jobben. Jag hinner inte handla, jag hinner inte städa, jag hinner inte träna och jag hinner absolut inte med nå hobbys. Nu är det i allafall bara kvar tarppstegen på trappen att måla sen slipper jag då de. De ska bli skönt. Jag önskar bara att de lugnade ner sig lite på jobbet nu så jag slapp stressa över de hela tiden. Hur som haver så förstår ni kanske att jag inte prioriterat att blogga.

Lite uppdatering kanske. Nu har iallafall Nova blivit av med gipset så de är ju skönt och Wilda har fått tid igen för att sövas och kolla magen igen. Annars så är Wilda i VÄRLDENS trotsperiod just nu. De är absolut inget som blir rätt och hon skriker, gråter, tjurar och gnäller HELA dagarna och Nova är som vanligt en magnet som sitter fast på mig hela tiden och är mest arg p.g.a att de inte blir exakt som hon vill. Men emellan åt är dom världens goaste. Wilda har även lärt sig att cykla utan stödhjul. Hon är då duktig och hon är riktigt stolt. Min stortjej.

näe nu ska jag försöka sova. De blir en tidig morgon i morgon och jag måste ju försöka orka upp och vara pigg och glad. Haha. Godnatt allesammans om de fortfarande är någon som orkar gå in och läsa min blogg.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 21 oktober 2013 22:21

Idag har varit en väldigt intensiv dag. Vi tog kort på förskolan som jsg jobbar på. Det är inte lätt att få alla barnen på en och samma bild. Det är inte heller lätt att få dem att se glada ut på dom enskilda korten, men allt gick faktiskt bra. Själv...

Av Malin - 20 oktober 2013 00:49

Varför kan jag aldrig sova? Jag fattar de inte. Jag är SÅÅÅ trött men kan intr sova och när jag väl somnar drömmer jag bara en massa och vaknar till hela tiden på grund av det. Jag skulle typ behöva sova en vecka i sträck för att få känna mig utvilad...

Av Malin - 16 oktober 2013 20:57

Att göra en handlingslista och matlista som ska vara glutenfritt när jag inte vet vad allt innehåller och när jag inte vet om saker och ting är glutenfritt eller inte. Sen eftersom de tar sån tid att få träffa dietisten så har jag ju ingen att fråga ...

Av Malin - 14 oktober 2013 23:02

Idag va en sån där dag när jag sluta sent och Robert jobba till 19:15. De är tuffa dagar för barnen. Jag hämtade barnen typ 17:45 och innan jag fått i dom mat och stökat bort maten va klockan 19:05 och då värmde jag ändå bara upp maten. Nova som bruk...

Av Malin - 12 oktober 2013 22:16

Jag är SÅÅÅ slutkörd just nu. Orkar ingenting. Wilda undrade idag om jag va ledsen. Näe sa jag. Mamma är bara trött. Då säger Wilda, men du ser ju sådär ledsen ut. Ja vad ska man göra stackars barn som måste vara med en tok trött och slut mamma jämt....

Ovido - Quiz & Flashcards