Alla inlägg under april 2013

Av Malin - 29 april 2013 23:04

Då va de måndag igen och en ny vecka. Idag har Robert jobbat hela dagen och Wilda va på förskolan på förmiddagen. Efter Wilda varit på förskolan for vi till barnens farmor, sedan hem och gjorde middag efter de blev de att bada barnen sedan va de läggdags. När barnen lagt sig passade jag på att träna. Tiden går alldeles för fort ibland. Haha.

Nova har ju blivit så stor. Hon står utan stöd nu, fortfarande lite vinglig men hon övar hela dagarna. Hon har även gått 4-5 steg. Min lilla bebis är ju typ ingen bebis längre. Tiden går för fort. Så Maria (om du läser detta) nu behöver barnen en kusin till som vi får mysa med;-)

I morgon är det ju valborg och Robert jobbar från morgon till 19:15 så det lär inte bli något för oss. Dom verkar ju inte ens ha någon brasa här i närheten som vi kan gå och se. Men jag och barnen får väl roa oss med nåt annat, typ cykla eller nåt. Haha. Det är ju det ända Wilda vill göra nu för tiden.

Av Malin - 27 april 2013 08:49

Av Malin - 27 april 2013 08:46

Gör ett nytt försök med bilderna från igår. Blev ju som samma bilder igår

Av Malin - 26 april 2013 21:33

Ja jag vet inte vad jag ska göra längre. Det är sååå jobbogt att se sitt barn ha så ont jämt. Wilda har så jobbigt med sin mage och är så trött. Jag tycker det bara blir värre och värre med magen hela tiden. Idag har hon sagt flera gånger att hon hat jätte ont i magen och ikväll kröp hon rent ihop som en boll i min famn, tittade på mig och sa: mamma, jag har ont i magen, jätte ont mamma. Jag kan inte sluta tänka på vad de kan vara för fel:-( Sen är jag så orolig för hur jag ska lyckas stå upp mot sjukvården. För dom måste bara göra nåt åt det här nu.Idag har vi i allafall varit på premiärturen med cykelkärran för i år. Jag tror att både Wilda och Nova tyckte de va kul, men Nova blev less efter ett tag.Bilder från cykel turen.

Av Malin - 26 april 2013 21:29

Ja jag vet inte vad jag ska göra längre. Det är sååå jobbogt att se sitt barn ha så ont jämt. Wilda har så jobbigt med sin mage och är så trött. Jag tycker det bara blir värre och värre med magen hela tiden. Idag har hon sagt flera gånger att hon hat jätte ont i magen och ikväll kröp hon rent ihop som en boll i min famn, tittade på mig och sa: mamma, jag har ont i magen, jätte ont mamma. Jag kan inte sluta tänka på vad de kan vara för fel:-( Sen är jag så orolig för hur jag ska lyckas stå upp mot sjukvården. För dom måste bara göra nåt åt det här nu.

Idag har vi i allafall varit på premiärturen med cykelkärran för i år. Jag tror att både Wilda och Nova tyckte de va kul, men Nova blev less efter ett tag.

Bilder från cykel turen.

...

Av Malin - 24 april 2013 22:56

Ja inte lätt med rubrik alltid. Haha. Jag är så otroligt dålig på att skriva nu. Jag hinner aldrig och är så galet trött hela tiden.
Hur som helst. Wilda ÄLSKAR sin cykel. Hon gör inget annat än cyklar och hon har blivit riktigt duktig faktiskt. Så i veckan har vi cyklat typ hela tiden. Sen hade jag bvc med Nova igår och bvc med Wilda idag. Nova hade i allafall vuxit som hon ska stortjejen och allt såg bra ut. Wilda hade också vuxit som hon ska, men låg lite under i vikt men de har hon som alltid gjort. 96cm lång och vägde 13, 8kg. Nu ska dom i allafall ta tag i det här med Wildas trötthet, så vi ska få tid för prover och även en läkartid. Nu måste dom bara göra något, för någonting är VÄLDIGT fel. Jag hoppas bara det går fort att få läkartiden.

Ett kort på Wilda i sin nya princessklänning som hon typ aldrig ta av sig och hennes nya mikrofon som hon typ aldrig släpper.

Av Malin - 21 april 2013 20:54

I morgon fyller Wilda 3 år:-) Så nu har vi haft kalas hela helgen. I lördags va några av hennes kompisar här och idag har släkten varit här. Hon fick sig äntligen en cykel i hennes storlek så nu slipper hon ha lilla cykeln. Så när aölt främmande varit här så for vi ut och cyklade. Hon är jätte duktig. Måste bara träna lite till. Hon lyckas som bromsa lite stup i ett. Tyvärr har jag inga bilder att visa från helgen eftersom jag inte orkar föra över bilderna från kameran. Jag vet att jag är lat. Haha.

Av Malin - 18 april 2013 22:54

Och så tog vi guldet:-) Jag ska inte påstå att jag är någon hockey tok, men det är svårt att inte ryckas med. Haha. Jag kan i alla fall säga att idag är jag en stolt Skellefteåbo:-) Det hade varit kul att kunna vara med och möta upp laget nu när dom kommer tillbaka. De blir nog mäktigt.

Förrutom att sett Skellefteå ta guld idag så har mamma och Ellie spenderar en del av dagen med oss. Vi åt lite god middag och gick ut och cyklade i regnet. Nova fick sitta på cykeln idag för första gången. Hon tyckte de va hur kul som helst:-) Sen såg vi som sagt hockeyn.

Här är en bild på Nova som cyklar

Ovido - Quiz & Flashcards