Alla inlägg den 14 april 2013

Av Malin - 14 april 2013 22:40

Idag har de ju varit hur bra väder som helst. Sol och varmt. Som vanligt har jag svårt att fatta att de blir varmare så jag klär på både mig och barnen lite väl mycket. Jag tror i allafall Wilda höll på att svettas bort idag. Jag och Wilda gick ut i morse och skottade lite på baksidan sedan fick Wilda cykla lite tyvärr har hon ju växt ur sin cykel för längesedan så det va inte så lätt för henne att cykla. Tur att hon fyller år om en vecka. Vi gick i allafall ut efter lunch igen och cyklade och skottade liten till. Vid fyra kom Janina och Jocke med barn och såg hockeyn med oss oxh självklart vann Skellefteå AIK igen:-) och tack och lov så blev det inte lika spännande som gårdagens match. Detva i allafall super ttrevligt att träffa hela deras familj igen. De va ju alldelesför längesen. Vi har inte kunnat träffas eftersom vi bara avlöst varandra med att vara sjuka. Wilda och Sebbe hade jättekul ihop:-)

Bilder från dagen

Ovido - Quiz & Flashcards