Direktlänk till inlägg 14 oktober 2013

Sen middag och trötta barn.

Av Malin - 14 oktober 2013 23:02

Idag va en sån där dag när jag sluta sent och Robert jobba till 19:15. De är tuffa dagar för barnen. Jag hämtade barnen typ 17:45 och innan jag fått i dom mat och stökat bort maten va klockan 19:05 och då värmde jag ändå bara upp maten. Nova som brukar lägga sig 19 va tok trött. Så då de bara att göra kvällsfika och lägga barnen. De blir som tokigt de där. Ja ja men va ska jag göra. Livet är ju så tyvärr. De är synd bara att Robert alltid har stägning när han jobbar. De blir mycke sena dagar för barnen då.

Annars så funkar väl livet. Haha. Men jag har sagt de förrut och säger de igen. Dygnet skulle ha behövt bestå av några timmar till. Hur hinner alla andra med träning, städning, jobb, alla läkarbesök, allt annat som måste fixas, handla , umgås med familjen o.s.v Jag fattar verkligen inte de.

På tal om ingenting så gjorde jag glutenfria bullar igår. Det gick ju som de gick. Haha. De blev rättare sagt glutenfria bullpannkakor. Dom blev ganska så platta. Jag tycker inte dom blev så goda heller. Wilda sa att dom blev goda men jag vet inte. Hon åt typ inget av dom. Hon kanske bara sa så för att vara snäll. Haha.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 21 oktober 2013 22:21

Idag har varit en väldigt intensiv dag. Vi tog kort på förskolan som jsg jobbar på. Det är inte lätt att få alla barnen på en och samma bild. Det är inte heller lätt att få dem att se glada ut på dom enskilda korten, men allt gick faktiskt bra. Själv...

Av Malin - 20 oktober 2013 00:49

Varför kan jag aldrig sova? Jag fattar de inte. Jag är SÅÅÅ trött men kan intr sova och när jag väl somnar drömmer jag bara en massa och vaknar till hela tiden på grund av det. Jag skulle typ behöva sova en vecka i sträck för att få känna mig utvilad...

Av Malin - 16 oktober 2013 20:57

Att göra en handlingslista och matlista som ska vara glutenfritt när jag inte vet vad allt innehåller och när jag inte vet om saker och ting är glutenfritt eller inte. Sen eftersom de tar sån tid att få träffa dietisten så har jag ju ingen att fråga ...

Av Malin - 12 oktober 2013 22:16

Jag är SÅÅÅ slutkörd just nu. Orkar ingenting. Wilda undrade idag om jag va ledsen. Näe sa jag. Mamma är bara trött. Då säger Wilda, men du ser ju sådär ledsen ut. Ja vad ska man göra stackars barn som måste vara med en tok trött och slut mamma jämt....

Av Malin - 4 oktober 2013 22:16

Ja nu har vi varit i Umeå från igår till idag, med en massa sjukhusbesök ibokade och idag sövde dom Wilda för att gå in och kolla tarmen och göra en biopsi. Dom tyckte att tarmen såg lite mer skadad ut nu och ville att vi ska börja med glutenfritt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards