Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Malin - 4 oktober 2013 22:16

Ja nu har vi varit i Umeå från igår till idag, med en massa sjukhusbesök ibokade och idag sövde dom Wilda för att gå in och kolla tarmen och göra en biopsi. Dom tyckte att tarmen såg lite mer skadad ut nu och ville att vi ska börja med glutenfritt. Sen får vi helt enkelt se vad proverna visar. Usch vad jag tycker de känns jobbigt. Vad ska jag göra nu? Hur ska jag klara de här.hur ska jag lära mig om gluten, hur ska jag kunna baka? Jag som inte ens kan baka. Hur ska jag kunna laga glutenfri mat? Jag som är absolut sämst på att laga mat. Ja tankarna snurrar runt runt och jag är helt slutkörd. Jag får nog ta och lägga mig och sova och hoppas att allt känns bättre i morgon.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards