Alla inlägg under augusti 2013

Av Malin - 26 augusti 2013 22:51

Ja va gör jag egentligen med mitt liv. Jo jag målar och jobbar hela dagarna och kvällarna. Har måsta skita fullständigt i träningen för att kunna bli klar med trappen nångång. De värsta ut av allt är att jag knappt hinner träffa mina barn:-( men snart hoppas jag att trappen är klar. De är ju bara de att de tar så GALET långt tid när jag bara kan måla på kvällarna när barnen lagt sig och jag får inte mer tid av att jobba heltid heller. I helgen hann vi faktiskt med att träffa några vänner, käka lite och prata en massa för att uppdatera varandra lite. De va ju SÅÅÅ längesen vi träffades. De va skönt att få koppl bort jobb och målning för en lite stund. De va ju bara de att vi träffades här så de blev ju att fixa med en del ändå. Jaja nu måste jag i allafall sova väckaren ringer 4:45 imorgon.

Här kommer bilder på mina söta troll som jag önskade att jag hann umgås betydligt mer med.

Av Malin - 22 augusti 2013 23:52

Min stackars lilla flicka har lyckats få en spricka i armen. Så nu är hon gipsad. Jag tycker så synd om henne. Hon hade oturen att Wilda ramlade rakt på henne och armen for i ett väldigt konstigt läge. Hon ska i allafall ha gips i tre veckor till att börja med så får vi se.

De har tyvärr blivit lite bloggande. Jag har verkligen inte haft tid. Jag målar trapp varenda eviga kväll och jag är SÅÅÅ less just nu. Nu är jag inne på 4:e varvet och de lär ju bli minst 5 varv. Sen har jag ju börjat om att jobba och de är hur mke som helst på jobbet med ett helt nytt arbetslag och en massa inskolningar. Barnen började skolas in på deras förskola igår oxh de har ttdligen gått bra enligt Robert.

Där va lite snabb uppdatering och nu kommer ett kort på min älskade lilla Nova med gipsad arm

Ovido - Quiz & Flashcards