Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Malin - 12 oktober 2013 22:16

Jag är SÅÅÅ slutkörd just nu. Orkar ingenting. Wilda undrade idag om jag va ledsen. Näe sa jag. Mamma är bara trött. Då säger Wilda, men du ser ju sådär ledsen ut. Ja vad ska man göra stackars barn som måste vara med en tok trött och slut mamma jämt. Jag vet inte hur jag ska få tillbaka orken. Robert jobbar hela helgen både idag och imorgon på dan plus ikväll. Sen måste jag hinna städa, göra en matlista hur nu de ska gå, eftersom jag fortfarande fattar väldigt lite om glutenfritt, handla, baka nå glutenfritt bröd och glutenfritt fikabröd. Sen vill jag ju hinna umgås med mina barn också. Det finns alldeles för liten tid på dygnet.

Nova ramlade förresten igår och slog upp typ hela läppen. Jäklar va de blödde. De va blod överallt. Hon är svullen både på näsan och läppen och när jag äntligen lyckades kika i hennes mun ser jag ju att hon har ett jätte djupt jack på läppen. Inte konstigt hon har ont. Jag hade nog inte varit så tuff om jag hade haft ett sådär djupt sår i munnen. Hon har inte tur stackarn. Hon är ju skadad mest hela tiden.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards