Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Malin - 20 oktober 2013 00:49

Varför kan jag aldrig sova? Jag fattar de inte. Jag är SÅÅÅ trött men kan intr sova och när jag väl somnar drömmer jag bara en massa och vaknar till hela tiden på grund av det. Jag skulle typ behöva sova en vecka i sträck för att få känna mig utvilad igen.

idag har jag, Robert och Wilda varit på en, ja vad kallades de nu då typ guldstadsfestivalen. Wilda hade super roligt. Hon fick göra en ansiktsmålning, färga håret, måla naglarna, hoppa hoppborg, bygga pussel, leka och busa o.s.v De va en stolt tjej som fick visa alla så fin hon va sen. Nova däremot fick vara hos faster och sova. De är synd att de bara va öppet typ just under hennes sovtid. Hon hade nog tyckt att de va kul med allt folk.
Jag har tyvärr inga bilder att visa eftersom dom ligger på telefonen.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards