Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av Malin - 16 oktober 2013 20:57

Att göra en handlingslista och matlista som ska vara glutenfritt när jag inte vet vad allt innehåller och när jag inte vet om saker och ting är glutenfritt eller inte. Sen eftersom de tar sån tid att få träffa dietisten så har jag ju ingen att fråga heller. Typ när de står kryddor hur ska jag då veta om dom är glutenfria eller inte? När de står kryddblandning hur ska jag veta om de är glutenfritt eller inte? Och alla dessa konstiga ingredienser hur ska jag veta om de är glutenfritt eller inte? Åhhh jag blir galen. Förlåt att jag tjatar så mycke om gluten nu, men de här är ju jätte krångligt.

Nu till något roligare... i morgon ska barnen ta kort på förskolan. De ska bli spännande att höra om barnen gick med på att ta kort, helst Nova för tjurar hon ihop då går de inte få henne glad igen. Haha. Då får dom nog kämpa ihjäl sig utan resultat.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards