Alla inlägg den 15 april 2013

Av Malin - 15 april 2013 22:39

Det blir nog lite sömn i natt skulle jag tro. De blir nog att vaka hela natten. Wilda har fått jättejobbig krupphosta. Än så länge har det inte blivit nåt jätte kruppanfall. Men jag vågar som inte somna när hon har det såhär. Tänk om jag inte hör om det blir värre för henne om hon får jätte svårt för att andas. Vad ska man hitta på inatt då mån tro och hur ska vi orka med morgon dagen. Robett jobbar ju stängning så han kommer inte hem förrän halv 8 så då blir jag själv hela dagen men mina små "iglar". Dom är verkligen som två iglar nu. Ingen av dom släpper mig. Nova ska vara i famnen hela tiden annars skriker och gråter hon och slänger sig i golvet. Hon far efter mig i fullfart och klättrar på mig samtidigt som hon gråter och skriker om vartannat. Wilda vägrar också släppa mig och värre blir de när hon ser att jag är med Nova. Dom är så otroligt mammiga båda två nu. Om Robert är hemma och jag ska fara och handla eller nå så skriker dom båda utöver sig. Nova vägrade t.o.m ta emot mat av Robert igår.

Ovido - Quiz & Flashcards