Alla inlägg den 4 april 2013

Av Malin - 4 april 2013 22:39

Jag tror Nova kan ha fått vattkoppor. Det suger. Vi har inte tid med de just nu. Vi ska ju på bröllop/dop i helgen. Jag är inte säker på att de är vattkoppor men jag har hittat några prickar och en kan vara vätskefylld sen hade hon 38, 4 graders feber ikväll. Men jag fattar då inte vart hon blivot smittad i sådanafall. Hon sitter ju mest i vagnen eller är uppe i famnen. Men men är de det så är de det.

Idag när jag lämnade Wilda på förskolan blev hon jätte ledsen. Det kändes i mammahjärtat. Hon skrek och grät som en tok och sparkade och slog fröken. Det brukar ju verkligen inte vara något problem att lämna henne. Det kanske är något tillfälligt hon konmit på. Hoppas det. Jag och Nova tog en promenad när vi lämnat Wilda sedan for vi förbi mamma och där blev vi kvar ända tills ikväll.

En bild på Nova ute på mormors balkong

Ovido - Quiz & Flashcards