Alla inlägg den 24 september 2013

Av Malin - 24 september 2013 22:44

Igår skrev jag ett inlägg och enligt surfplattan laddades de upp, men de verkar ju inte ha blivit något ändå. Så störade.

Jag sammanfattar med att Wildas operation har flyttas fram en vecka och att de ställer till en MASSA problem och jag måste oroa mig en vecka extra för att hon ska sövas.

idag har i allafall varit en lång och kall dag. Jag har jobbat från 7:45-19:15 eftersom vi även haft personalmöte. Så jag känner mig HELT slut och har inte ens hunnit träffa mina barn idag:( Jag saknar dom. Och imorgon börjar jag 6 så jag hinner nog knappast träffa dom förrän jag ska hämta dom på förskolan.
De är ju helt galet hur kallt de ha varit idag. Jag trodde jag skulle frysa ihjäl på jobbet så de första jag gjorde när jag kom hem från jobbet va att ta fram vinterkläderna, för jag har inte tänkt att frysa en dag till och barnen ska absolut inte måsta frysa i morgon. Jaja. Nu måste jag sova om jag ska orka upp i morgon.

Ovido - Quiz & Flashcards