Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Malin - 1 februari 2013 22:45

Stackars barn som aldrig få va friska, men de är väl så under vinterhalvåret tyvärr. Wilda har haft krupp hosta i typ två dygn och Nova har feber idag. De är så svårt när dom små liven inte kan berätta vart dom har ont. Nova har typ skrikigt hela dagen sovit sammanlagt en halvtimme idag. Till och från har hon skrikigt så hysteriskt så de rent gör ont i hjärtat. Jag vet inte om det är dom två tänderna hon håller på att få eller om hon har jätte ont i halsen. Nu innan Wilda blev förkyld klagade hon på att hon hade ont i halsen. Men men vi får se hur denna natten blir. Nova brukar ju inte kunna sova när hon är sjuk.

Sen måste jag bara nämna glasögonen igen för hon har fortfarande inte fått dom och inget har jag hört heller. Jag måste nog försöka ringa dit igen på Måndag och höra varför vi aldrig får dom. De kommer ju att vara helt omöjligt att få henne att ha på sig dom när dom.väl kommer nu när hon varit utan så länge. Jag tog på henne solglasögonen häromdagen när de va så starkt ljus inne på vårdcentralen och dom satt nog inte ens på 1 sek innan hon tog av dom. Så jag tog på dom, hon tog av dom, jag på, hon av, jag på, hon av o.s.v under hela läkarbesöket.

Ovido - Quiz & Flashcards