Alla inlägg den 3 februari 2013

...

Av Malin - 3 februari 2013 23:28

Igår blev de fullt upp, jag som trodde att vi inte skulle göra någonting överhuvudtaget. Jag och Wilda gick ut ett tag på förmiddan och lekte medan Nova sov, sen kom barnens mormor på besök. Wilda och mormor bakade lite och vid mellanmål fick vi besök av Per, Mia och Leon som vi inte träffat på länge. De va riktigt kul att se dom igen. Mormor blev kvar ända till kvällen.

Även idag fick vi besök den här gången av min mormor och morfar och Wilda blev så himla slö efter dom farit då visar det sig att hon fått feber såklart. Sen har hon en jätte jobbig hosta stackarn. Annars har vi städat idag och jag hann även med att träna ikväll. Robert har ju jobbat hela helgen så de va trevligt att vi fick lite besök:-)

Imorgon ska jag fara på barnmottagningen med Wilda angående hennes mage, så jag hoppas verkligen att feber är borta och att hon är relativt kry så vi kan fara för vi behöver verkligen få hjälp och det är nu. Jag vill inte omboka den tiden.

Här kommer i allafall lite bilder på barnen från dagarna som gått.

Ovido - Quiz & Flashcards