Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Malin - 7 februari 2013 22:45

Jag vet att det är super tråkigt att jag hela tiden skriver om att vi är sjuka hela tiden, men de är ju faktiskt ren fakta vi är sjuka som vanligt. Nova är inte alls fräsch idag. Hon har lite feber men är jätte snorig och galet grinig. Hon har knappt sovit på hela dan, hon sov inte så bra natten som va och deb här kvällen har inte börjat så mke bättre.
Wilda är fortfarande snorig och matvägrar "typ", hon äter då inte mke och trött och slut och grinig.
Jag har börjat bli förkyld oxå, är tät i näsan och har ont i huvet. Hoppas bara detta blir lindrigt.
Jag och Wilda skulle gå ut i morse och leka eftersom hon va feberfri och behövt vara inne så länge nu, men stackarn fryser ju bara hela tiden så de blev bara nån halvtimme. Jag måste verkligen köpa en ny overall åt henne så hob slipper frysa, men vad jag ska göra åt fötterna och händerna vet jag då inte.

Bilder på barnen

Ovido - Quiz & Flashcards