Alla inlägg den 6 juli 2013

Av Malin - 6 juli 2013 21:52

Son sagt de har varit fullt upp. Har inte ens hunnit skriva.

Vi va i alla fall på lycksele djurpark i onsdags. De va jätte trevligt och relativt bra väder. Vi såg en massa djur, Wilda red på en häst. Hon tyckte de va jätte kul. Jag trodde aldrig att hon skulle våga. Hon är ju så feg. Men hon hoppade upp direkt på hästen. Sen såg vi världens sötaste säl som satt och solade på en sten:-) När vi sett alla djuren gick vi vidare till lyckolandet. Där de fanns karuseller, trampbåtar, elbåtar, rutschkanor, hoppborgar, linbanor över vatten och mycke mer. Wilda och Ellie åkte lite karsuseller och Nova älskade hoppborgen och att åka trampbåt. Jag ska försöka komma ihåg att lägga in lite bilder från lycksele sen, har inte tid nu.

Igår va jag och barnen med Janina och Jocke med barn på tuvagården, åt god lunch och lekte i lekparken och idag har vi varit på Sebbes kalas och Ludwigs namngivningscermoni. Så nu är jag alldeles slut. I morgon blir de kalas för min farmor som fyllde 85 år i fredags. Sen får vi ladda om till nästan vecka

Ovido - Quiz & Flashcards