Alla inlägg den 14 juli 2013

Av Malin - 14 juli 2013 10:01

Vilken bra vecka vi haft. Vi har varit i stugan hela veckan och bara tagit de lugnt. Tyvärr har vi haft sämst väder. Blåsigt och kallt, men vi har ändå haft de mysigt. Jag tror barnen har tyckt de varit kul oxå men Wilda saknade nog att ha någon att leka med. Igår packade i allafall jag och Robert om och for till Luleå med några vänner. Barnen lämnade vi med mormor i stugan. Vi har haft de super trevligt här. På dan igår tog vi båten ut till Klubbviken, så galet fint och rogivande ställe. Bad, en massa hav, lekplats, småstugor, en resturant fanns de. Jag skulle så gärna vilja fara dit med Robert och barnen någongång och bo i en stugan över någon natt. Tror att Wilda oxå skulle uppskatta de. På kvällen gick vii allafall ut på luleå hamnfestival. Det va en mke bättre festival än skellefteå festivalen och jättemysigt när de är så nära till vattnet nu ligger jag i allafall och chillar på hotellrummet och väntar på att alla ska vakna så att jag får äta frukost någon gång. Jag är SÅÅÅ hungrig.

Här kommer en bildbomb från veckan

Ovido - Quiz & Flashcards