Alla inlägg den 24 juli 2013

Av Malin - 24 juli 2013 23:55

Att äntligen få se solen och kunna bada och sola utan att frysa ihjäl.

Idag har vi varit och badat igen. Denna gång i stugan. Hela släkten va typ där så de va full rulle men vi hade de VÄLDIGT bra. Vi solade, badade, fiskade och åt surströmming:-)

De känns jätte fel att fara och sola och bada när vi egentligen har så mycket att göra hemma, men eftersom vi knappt sett solen på hela sommaren så tänker jag ta vara på dom här dagarna. Köket och trappen får vänta. Nu är i allafall köksluckorna målade, nu är de bara lite måla kvar i köket, handdtag, bänkskiva, måla kakel och bygga för där uppe. Trappen har vi kvar lite slipning och målning av allt utom handledarna och spjälorna för dom är redan målade

Äntligen vitt kök istället för grönt

Av Malin - 24 juli 2013 00:18

På att mina inlägg försvinner hela tiden just när jag skrivit klart. Jag blir galen. Inte orkar jag sitta och skriva om allt varenda gång. Så här kommer en sammanfattning om vad jag hade skrivit.

Vi har fortsatt att ha dåligt väder. Kallt, blåsigt och ingen sol. Men tack och lov idag va de relativt fint. De blåste lite för mke för min smak men vi hittade en ny badplats som vi inte varit på förrut typ nedsänkt i skogen. Haha. Så barnen fick äntligen bada och bus och jag fick äntligen njuta av solen. Typ första gången i år. Jag är så spyless på stt vi inte haft nån bra sommar. Nu hoppas jag i allafall på bra väder framöver.

Ovido - Quiz & Flashcards