Alla inlägg den 29 juli 2013

Av Malin - 29 juli 2013 00:26

Jag älskar verkligen att se barnen leka på stranden och bada i vattet. Det är så himla skönt att få fara på stranden och bara koppla av. Släppa alla bekymmer och bara njuta av stunden. Njuta av ljudet från vågorna och alla desss glada barn.

Idag har vi varit på Byske havsbad. Vi har lekt, Solat och badat. Wilda absolut älskade att vara där. Hon badade, lekte i skeppet, gick på flytbryggan och red häst. Jag njöt oxå kan jag lova. Jag älskar att vara vid sjöar men tacka vet jag havet. Jag älskar verkligen havslukten.

Jaja nu ska jag ta och lägga mig. Natten som va va jag uppe och målade till halvt två. Väldigt dumt med tanke på att barnen vaknade 6:00. Så jag kännrr mig helt slutkörd nu.

Här kommer lite bilder

Ovido - Quiz & Flashcards