Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Malin - 14 mars 2013 00:08

Nova ligger alldeles jätte vaken i sängen och pratar och gnäller om vartannat. Hon har gjort de nu sen typ 22:00. Jag är trött och vill sova men de är helt omöjligt. Så då fårnjag skriva ett litet inlägg istället. Haha.

Idag har det inte varit en lugn stund. For med Wilda på förskolan i morse, for och handlade lite för att sedan fara vidare till vårdcentralen och där konstaterade dom att jag fått urinvägsinfektion:-( Så då va det bara att fara vidare till apoteket och hämta ut lite pencellin (eller hur de nu stavas) Gick även in på nå klädaffärer och kollade om jag hittade några kläder till barnen men de fanns inge bra. Sedan for jag för att hämta hem Wilda igen. När vi kom hem fick vi besök av Wildaskompis och hennes pappa. Efter att Wilda och Millea lekt ett tag så for vi vidare till dom och käkade pizza, sedan hem för att lägga barnen. Wilda va så slut efter dagen så hon somnade i soffan innan jag hunnit få isäng henne.

Ovido - Quiz & Flashcards