Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Malin - 26 mars 2013 22:58

De va ju ett tag sen jag skrev nu. De har hänt en del ses sist.

I lördags va jag på en möhippa för min barndomskompis som ska gifta sig. De va riktigt trevligt. Det blev en lyckad dag och hon hade roligt vilket är det viktigaste:-)

I söndags tog vi ju kort på barnen vilket inte gick så bra. Nova va inte nöjd och skrek mest hela tiden. Vi lär ju se om de är nåt kort överhuvudtaget som blev bra. Jag hoppas de men som sagt hon skrek nästan oavbrutet under hela tiden. Vi fotade ju ändå i två timmar. Känns väldigt tråkigt att det blev så när man lagt ut en massa pengar på det. Men men nu är de så och nu är det bara att hoppas att det går att använda nåt av korten.

I söndags va jag på stan med Sara och inhandlade skort till bröllopen som jag ska till. Hittade även ett par vår, sommar skor till Wilda. Sedan följde Sara och Ellie med oss hem och vi åt lite mat och gick ut och plockade påskris. När barnen lagt sig pysslade jag och Sara ihop burkar till barnens pennor och pärlor. Vi får se om jag kommer ihåg att ta kort så kan jag lägga in bilden sedan.

Idag har det varit superfint väder så jag packade in barnen i bilen och drog till en pulkbacke där vi mötte upp Sara och Ellie. Där grillade vi även korv till lunch. Det va riktigt mysigt men vi hade ett gäng trötta barn sen.

Som sagt jag har varit riktigt dålig på ta kort så tyvärr har jag inga jag kan lägga in.

Ovido - Quiz & Flashcards