Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Malin - 21 mars 2013 00:10

Robert har varit ledig idag så då passade jag på att fara på stan och kolla om nå kläder till barnen, eftersom dom ska fotograferas på söndag. Det var skönt att få fara bort alldeles själv en stund, brukar ju alltid ha minst ett barn med mig även om Robert är hemma. Men det är ju helt galet vad otränad jag egentligen är orkar inte ens gå på stan nån timme utan att få galet ont i ryggen. Sen blir jag ju SÅÅÅ slut av att gå på stan. När jag skulle köra hem körde jag helt galet i parkeringshuset och sedan stanna jag för grönt ljus. Ja de är inte lätt när man är helt slut i både skallen och kroppen.
Iallafall efter en MASSA velande fram och tillbaka köpte jag en klänning var åt barnen. De slutade med att don fick likadana klänningar. De fanns ju så galet lite klänningar på stan. Sen sökte jag svarta strumpbyxor åt Nova men de fanns inte på en ända affär. Man kan ju undra vad grejen med de är. Direkt man kommer till storlek 86 så finns det svarta men inte i storlekarna under. Så nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Vill ju verkligen att dom ska ha svarta strumpbyxor. Ja vi får väl se hur de blir.

Ovido - Quiz & Flashcards