Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Malin - 27 mars 2013 23:58

Idag har det varit full rulle. Jag har handlat och packat som en tok hela dagen eftersom jag och barnen ska fara till stugan i morgon och stanna där till på söndag eller måndag. Robert jobbar hela helgen så han blir hemma.

Jag och Wilda har även hunnit med att måla påskägg och bakat snacksbröd. Mumma, tyvärr så lyckades jag salta dom lite väl mke men. Haha. Jag skyller på Robert;-) Han sa åt mig att salta rejält eftersom han vet att jag brukar salta för lite så då tänkte jag: Nu jävlar ska jag salta och då blev de alldeles för mke:-(

Nu ska jag i allafall sova för de blir att stiga upp tidigt imorgon, packa de sista, packa in allt i bilen och fara.

Här kommer i allafall bilder på pärlburken som jag pysslade ihop. Lite suddiga bilder meb de syns ju vad de är i allafall. Sen lite bildrr på barnen:-)

Ovido - Quiz & Flashcards