Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Malin - 16 mars 2013 00:04

Idag har jag och barnen varit ute mest hela dagen. Det är så härligt att vara ute när solen skiner:-) Man blir så mycket gladare. Sen är Nova betdligt nöjdare när hon får sitta i pulkan eller vara ute överhuvudtaget. Hon är helt omöjlig inne just nu. Hon är SÅÅÅ otroligt mammig, vägrar vara hos någon annan och gnäller och skriker HELA tiden. Som jag skrev så vill hon vara hos mig hela tiden men ni ska inte tro attbhon är nöjd för de. De duger ju inte bara med att vara hos mamma. Näe ska gon bli nöjd så ska jag hålla henne i händerna och låta henne gå hela tiden och det pallar inte min rygg. Sen gåstolen som hon har älskat vägrar hon att sitta i. Ja jag hoppas verkligen att denna period är slut snart så jag får en liten nöjdare bebis. Jag har ju Wilda som jag måste och VILL bry mig om också.

Lite bilder från dagen

Ovido - Quiz & Flashcards