Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Malin - 9 juni 2013 00:24

Idag har Robert påbörjat renoveringen av trappen. Han har hållt på HELA dagen med att försöka få bort mattan på trappstegen och all denna lim. Han har nog inte ens hunnit hälften av trappstegen och de är bara lim och mattor, han måste ju även slipa trappstegen sen. Det är ju helt galet att de ska sitta så mke lim och grejer. Jag har i allafall försökt att hålla mig ute med barnen för de låter ju en del och Nova kan ju INTE hålla sig undan inne när hon är inne. Vi for till solvacken en stund. Handlade lite matoch lite verktyg till gården. Så sen har jag försökt fixa lite på gården. Tagit bort maskorsor, klippt och grävt om lite i buskarna. Vi får väl se om jag hinner fortsätta i morgon, de är inte så lätt att få fixa med en Nova som bara skriker är missnöjd och ska vara i famnen.

Just ja jag har ju glömt skriva att Wilda va på Barnmottagningen i går. Hon ska i allafall få ta nya prover på måndag och på fredag ska hon upp till umeå för att gå till in och kolla i tarmarna. Jag måste försöka ta ledigt,eftersom Robert inte har körkort. De är ju ändå 14 mil och jag vill vara med i fall de blir så att lillagumman sövs.

Här kommer en bild på Wilda som bygger Villa Villekulla

Ovido - Quiz & Flashcards