Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Malin - 13 juni 2013 21:48

Imorgon är det dags och jag är så orolig. Jag vet inte varför med det känns så hemskt att min lilla flicka ska sövas. Om de nu blir av. Robert va till umeå idag med Wilda och träffade narkosläkaren och eftersom Wilda är förkyld så är frågan om hon får sövas eller inte så därför ska vi dit redan kl 8:00 för att dom ska bestämma om vi kan göra de nu eller inte. Känns ju lite förjävligt om vi har kört 28 mil tur och retur två dagar i rad utan att det blor nått, men samtidigt vill jag VERKLIGEN inte att Wilda ska sövas om de är riskabelt. Jag hoppas att allt ser bra ut i allafall så vi får göra detta nu annars måste vi vänta till efter sommaren och då måste Wilda stackarna ha ont hela sommaren utan att vi vet varför.

En gammal bild på mitt älskade barn. Om mina barn bara visste hur mycket jag älskar dom.

Ovido - Quiz & Flashcards