Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Malin - 11 juni 2013 23:15

Oj så trött jag har varit i dag, har seriöst haft svårt att hålla mig vaken även på jobbet och där är de svårt att somna med 25 glada och spralliga 5-6 åringar. Jag jobbade till 16:30 idag, sen va de bara att fara hem slänga i sig lite mat och gå ut med barnen en stund. Vi gungade, åkte rutschkana och cyklade. Nova tyckte de va super Roligt även fast gungan va alldeles för stor. Haha. Nu ikväll efter jag lagt barnen har jag torkat lite fönster. Har bara hunnit med nedre våningen än. De tar ju fasen evigheter när man har 3 glas fönster. Jag och några till har ju köpt en Kärcher fönstertvätt, det ångrar jag verkligen. Den va ju superdålig. Jag hann med två fönster sen va batterierna slut. Sen tar de ju en himla tid att ladda. De går ju inte. Ska jag torka två fönster/dag så får jag ju hålla på i typ 5 dagar, 7 om jag räknar med inglasningen.

Bilder på mina älskade.

Ovido - Quiz & Flashcards