Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Malin - 14 juni 2013 21:51

De blev så att hon fick sövas idag så dom kunde gå in och titta. Vilken dag de har varit. Jag är HELT slut. Vi for klockan 6 i morse till umeå. Narkosläkaren undersökte henne och bestämde sig för att söva Wilda. När hon skulle sövas satt hon i min famn. Hon blev jätteledsen när hon skulle andas i masken. Sen somnade hon och usch vad jobbigt de va att lämna min lilla flicka där. Allt gick i allafall bra. Det tog ett tag innan hon vaknade och när hon väl vaknade va hon lite förvirrad och börjat prata om blåa fjärilar och sina "fotar" (fötter). Nu är det bara att vänta på proverna. De skulle ta 3-4 veckor, men dom trodde att de va gluten:-( Jag vet inte hur vi ska klara av glutenfritt. Hur som så blev vi kvar där ett tag sedan åt vi lite sen lunch och drog oss hemmåt för att hämta Nova som har spenderat dagen med sin farmor, faster och kusin. Jag fick i allafall jätte ont i min mage redan när jag lämnade Wilda på operation. Sedan har de hållit i sig. Det blev lite bättre på dan men nu har jag så galet ont igen så jag funderar om jag kommer att kunna ta mig från soffan till sängen. Jag hoppas verkligen att de går över till i morgon så jag kan ta hand om barnen så Robert får fortsätta på trappen.

Wilda är helt slut efter att just vaknat upp

Och när hon vaknat till lite fick hon en glass:-)

Ovido - Quiz & Flashcards