Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Malin - 20 juni 2013 23:58

Har inte hunnit skriva på några dagar. Jag är helt slutkörd efter första veckan på den nya arbetsplatsen. Det är inte de lättaste att komma in som ny när typ ingenting fungerar. Ja jag hoppas helt enkelt att vi kommer igång bättre efter sommaren, men just nu känns de rörigt.

Iallafall så har jag inte kunnat träna på typ en vecka p.g.a min jobbiga förkylning. Jag hoppas verkligen att jag kan börja snart igen. Men de är skönt att kunna hinna med annat på kvällarna. Ikväll har jag målat första varvet på några hyllor som ska bli vita. Jag kan säga att jag hade färg ÖVERALLT. Jag fattar inte hur jag lyckas. Haha.

Måste bara berätta att Nova typ går nu. Min duktiga tjej. Hon går, faller, ställer sig upp, går, faller o.s.v typ hela tiden. Hon har inte rikigt balansen än men hon är riktigt duktig ändå. Som längst har hon ändå gått 6-7 meter utan att falla. Sen har hon lärt sig att säga mamma på riktigt:-) Nu säger hon de flera gånger per dag. Det har mest bara varit pappa och hej som hon sagt förr.

Ovido - Quiz & Flashcards