Alla inlägg den 23 juni 2013

Av Malin - 23 juni 2013 22:54

Måste bara börja med att skriva att jag inte förstår varför bilderna hamnar åt fel håll hela tiden. Väldigt skumt. De gjorde dom ju inte förr. Hm. Ja ni får väl he huvudet på sne helt enkelt.

Idag va vi i allafall tvugna att ta vårat pick och pack och fara igen eftersom Robert slipat trappen. Så idag for vi till stugan. Riktigt mysigt va de även om vädret inte va de bästa. Barnen badade ändå, vi åkte lite båt, gick och plockade blommor m.m Jag va bara så himla trött eftersom jag somnade typ fyra i morse. Jag hade så ont i knäet:-(

Lite bilder från dagen

Av Malin - 23 juni 2013 00:23

Ja i går va de midsommar. Vi tog de väldigt lugnt. På dan for vi iväg på bonnstan, fikade, träffade massa folk, dansade runt midsommarstången och Wilda fick åka ett tåg runt bonnstan. Skit nöjd tjej. Haha. Sen for vi hem, fixade maten. Sedan fick vi besök av Viktor och Levis, även Petra kom förbi ett litet tag och Erik kom senare oxå. Vi åt och pratade till typ tolv, sedan gick vu och la oss.

Idag har jag och barnen försökt att hålla oss borta hela dan som vanligt efterson Robert har slipat trappen. Så vi for till mamma där vi lekte inne hela dagen för de va ju inte så kul väder ute. De regnade ju hur mycke som helst. Nu på kvällen har jag även hunnit med att måla några varv till på alla hyllorna så snart är jag nog klar. De är nåt varv kvar på några hyllor.

Wilda har även hunnit skada mig idag.Jag satt konstigt med mitt ben när hon kommer tar sats och hoppar med hela kroppen på mitt knä. Fy f*n vad ont de tog och nu på kvällen blir de bara värre och värre. Jag kan knappt böja knäet nu:-( Jag hoppas verkligen att detta ger sig till i morgon annars blir jag tokig. Jag har verkligeb inte tid med nån knäskada nu. De är dessutom samma knä som jag skadade för typ fyra år sedan dom alaldrig blivit riktigt bra och tyvärr så känns de på samma sätt nu förrutom att de inte tar riktigt lika ont:-(

Nu till Nova som ÄNTLIGEN (trodde jag) fått sina solglasögon. Men de nu är jag så besviken för de blev precis som jag anade att dom är för stora och sitter inte kvar. Inte ens med bandet runt huvudet. Jag känner bara att jag blir så irriterad. Varför kan dom bara inte lyssna på vad jag säger. Vad ska vi göra nu då. Ha henne utan solglasögon hela sommaren. De går ju inte. Då skadas ju hennes ögon plus att de inte kommer gå ha henne ute för hon tycker ju att de blir alldeles för ljust. Förlåt att jag tjatar men gud vad irriterad, besviken och arg jag blir.

Här kommer i allafall lite bilder från gårdagen

Ovido - Quiz & Flashcards