Direktlänk till inlägg 16 juni 2013

Vilken härlig och underhållande dag:-)

Av Malin - 16 juni 2013 23:52

Haha. Ja va säger man. Efter en härlig och underhållande dag är vi nog slut allihopa. Wilda va så trött ikväll så hon skrek och grät över allting i en timme när vi kom hem tills hon somnade under tiden vi läste bok. Nova däckade direkt och jag har lyckats sova i soffan ett tag.

Morgonen började med att jag och Wilda va ute och cyklade ända fram till lunch, sedan for jag och barnen i väg med Janina, Jocke och barnen till en badstrand. Jag måste nästan säga att de va lite för kallt för badstrand idag. De blåste ganska kallt. Vi va på ett ställe vi inte varot förrut. Riktigt fint va de. Så om jag hittar dit igen så blir de nog att fara dit fler gånger. I allafall så fikade vi lite där och badade fötterna. Haha. Men sen blev de lite mörkt på himlen så vi packade ihop oss för att fara vidare till leos lekland eftersom jag och barnen inte kunde fara hem när Robert slippat trappen hela dagen. Men vi kom inte så långt eftersom Janina och Jocke inte hittade igen bilnycklarna och eftersom de va så mycket mygg där vi parkerat bilarna satt jg in alla fyra barnen i min bil medan Janina och Jocke sökte efter nycklarna som dom inte hittade. Hm då va frågan vad gör vi nu. De va ju bara ringa någon som skulle kunna komma med extra nycklar och vi visste ju att de skulle ta en LÅNG stund eftersom vi va långt borta. Minstingarna va jättetrötta men kunde inte somna för vi hade ju ingenstns att lägga dom. I allafall efter en LÅNG stund lyckades ju Janina hitta nycklarna så vi tog oss äntligen vidare till leos lekland. De hände en grej till under sökandes gång som jag skippar att berätta om, för de är lika bra att ni inte vet:-p. Haha.

På leos åt vi middag och lekte en massa sedan for vi hem.

Här kommer lite bilder från dagen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 21 oktober 2013 22:21

Idag har varit en väldigt intensiv dag. Vi tog kort på förskolan som jsg jobbar på. Det är inte lätt att få alla barnen på en och samma bild. Det är inte heller lätt att få dem att se glada ut på dom enskilda korten, men allt gick faktiskt bra. Själv...

Av Malin - 20 oktober 2013 00:49

Varför kan jag aldrig sova? Jag fattar de inte. Jag är SÅÅÅ trött men kan intr sova och när jag väl somnar drömmer jag bara en massa och vaknar till hela tiden på grund av det. Jag skulle typ behöva sova en vecka i sträck för att få känna mig utvilad...

Av Malin - 16 oktober 2013 20:57

Att göra en handlingslista och matlista som ska vara glutenfritt när jag inte vet vad allt innehåller och när jag inte vet om saker och ting är glutenfritt eller inte. Sen eftersom de tar sån tid att få träffa dietisten så har jag ju ingen att fråga ...

Av Malin - 14 oktober 2013 23:02

Idag va en sån där dag när jag sluta sent och Robert jobba till 19:15. De är tuffa dagar för barnen. Jag hämtade barnen typ 17:45 och innan jag fått i dom mat och stökat bort maten va klockan 19:05 och då värmde jag ändå bara upp maten. Nova som bruk...

Av Malin - 12 oktober 2013 22:16

Jag är SÅÅÅ slutkörd just nu. Orkar ingenting. Wilda undrade idag om jag va ledsen. Näe sa jag. Mamma är bara trött. Då säger Wilda, men du ser ju sådär ledsen ut. Ja vad ska man göra stackars barn som måste vara med en tok trött och slut mamma jämt....

Ovido - Quiz & Flashcards