Alla inlägg under juni 2013

Av Malin - 2 juni 2013 23:39

Imorgon är det dags att börja jobba igen efter att jag varit föräldraledig ett år. Jag gruvar mig. Det är alltid så jobbigt att komma tillbaka efter man varit hemma så länge. Men de blir nog bra.

Annars har vi haft en bra helg. Igår va vi hos Linda och Atte och badade, solade och grillade. Riktigt trevligt. Mina barn badade inte som vanligt. Jag förstår inte varför dom är så rädda för vatten. Wilda sa att hon tyckte de va kallt.

Idag har jag, Sara och Wilda varit och köpt blommor som jag och Sara sedan planterade. Sedan åt vi även surströmming med Sara och Micke och gud så gott de va.

Näe nu är de väl bara att gå och lägga sig så man orkar med första arbetsdagen på länge. Jag bjuder på en bild på Wilda som är redo att hoppa i den otroligt "stora" (lilla) poolen som hon aldrig badade i. Även en bild på Wilda som hjälper mamma med blommorna.

Ovido - Quiz & Flashcards