Alla inlägg den 2 december 2012

Av Malin - 2 december 2012 20:46

Idag har de varit fullt upp hela dagen. Jag och Wilda kom på att vi skulle göra ett pepparkakshus när jag äntligeb tog mig upp från soffan. Jag hade så galet ont i magen i morse. Jag har ju en magsjukdom som gör att jag ofta har väldigt ont i magen. Men som sagt så blev de bättre där efter lunch och vi satt i gång med att göra ett pepparkakshus, men jag kan inte påstå att jag fick så mycket hjälp av Wilda. Hon va helt enkelt inte intresserad. Jag kan inte påstå att det blev så fint och jag kan ju tyvärr inte skylla på Wilda heller. hehe.

Sedan kom några kompisar och tittade på vårat hus och samtidigt kom även min syster Sara och hennes lilla sötnos Ellie och hälsade på. Vi gick ut med barnen och åkte lite bob och pulka, sedan skyndsde vi oss och gjorde mat för att sedan skynda oss iväg och försöka hitta nå skridskor till Wilda. men de va då svårt att hitta nå vettigt. Hon har verkligen önskat sig skridskor av tomten så jag tänkte att hon skulle få de, men hon har nog för små fötter helt enkelt. De ända skridskorna som jag hittade va typ 5cm för stora. Jag tror hon ska få dom ändå eftersom hon då kan prova med ett X antal tjocksockar. Sen kanske hon kan ha dom nästa vinter.

Nu har i allafall barnen lagt sig och jag tror att jag ska lägga mig i soffan och se Beck och hoppas på att min huvudvärk går över. Robert jobbar ju 8.00-20.15 i morgon så de kommer att bli en tung dag. Hoppas barnen är gladare än idag i alla fall.

Ovido - Quiz & Flashcards