Alla inlägg den 13 december 2012

Av Malin - 13 december 2012 23:15

Jag blir så less, snart ger jag upp hoppet om att någonsin komma mig ut ur huset igen. Wilda kräktes ju som sagt onsdag kväll, men sen har hon varit frisk och kry och ätit bra. Så jag tänkte att på lördag vågar vi oss ut igen. Men nu har ju stackarn fått hög feber och jag får verkligen inte i henne nån alvedon. Jag vet inte hur jag ska göra. Har provat både med flytande och med dom som smälter i munnen. Suppar går ju inte ge henne:-( Så nu är jag orolig att hon ska få alldeles för hög feber i natt utan att vi märker nåt. Men men hoppas detta är något tillfälligt så vi tar oss ut snart igen.

Idag har vi i allafall försökt att roa oss med att bygga pärlplattor, bygga med lego, städa, dansa, bada m.m Men de är svårt att roa två griniga barn. Wilda är bara less på allt och Nova vill bara hoppa. Men tro inte att hon vill hoppa i hoppgungan, näe icke de hon ska hoppa hos mamma såklart.

Här kommer lite bilder från dagen

Ovido - Quiz & Flashcards