Alla inlägg den 25 december 2012

...

Av Malin - 25 december 2012 23:35

Jaha då va denna dag oxå slut. Jag fattar inte varför jag aldrig tar mig isäng i tid. De är ju så jobbigt att kliva upp med barna på morgonen när man kommit sig i säng så sent.

Idag har vi i alla fall varit hos barnas farmor med barnens faster med familj och några fler. De va trevligt. Vi åt tacos... riktigt gott:-) Wilda fick leka av sig men hon va SÅÅÅ trött när vi skulle hem. Hon har ju inte sovit idag på dan så hon somnade direkt hon satt sig i bilen.

Vi började prata lite idag om de här med barn som är rossliga länge. Så nu är jag ju såklart orolig för Nova igen. Hon har ju varit konstant rosslig sen hon va två månader och nu fick jag veta om ett barn som ca konstant rosslig. Hon hade astma och de fick hon veta först efter att hon tillslut fått dubbelsidig lunginflammation. Meb jag tycker att det är så svårt att stå upp mot vården när don säger att lungorna i alla fall låter bra och sedan släpper de. Men den här tjejen fick ju veta samma sak men som sagt tillslut fick hon ju dubbelsidig lunginflammtion. Jaja jag får väl ta upp de när jag ska på barnmottagningen med Nova här i början av Januari.

Ovido - Quiz & Flashcards