Alla inlägg den 26 december 2012

Av Malin - 26 december 2012 21:15

De är frågan de. Om de nu blir någon överhuvudtaget. Jag tycket att det är så himla svårt. Vilken är bättre? Är ipad mini för liten? är de dålig bild på den? Ipad 4 är ju så dyr. Jag har ju inte råd med den. Sen Samsungs surfplatta vet jag precis ingenting om. Är den bättre eller sämre än Ipad mini och 4:an. Jaaadu jag har mycket att tänka på. De lär säkert inte bli någonting. Men jag tycker de är så jobbigt att surfa på mobilen hela tiden och min dator har pajat och Roberts dator får man sällan använda eftersom han sittet där mest hela tiden och fixar med musiken. Eller ska jag helt enkelt köpa en dator? egentligen är de ju bara för att surfa på eftersom allt annat kan jag ju göra på Roberts dator.

Föresten så lyckades jag nästan lura i Nova all mat till lunch idag. Hon va inte så nöjd men de mesta gick ner ändå. Synd de ska vara så jäkla kämpigt bara, men jag hoppas på att få i henne lite mat varje dag i allafall så hon inte bara äter ersättning.

Ovido - Quiz & Flashcards