Alla inlägg den 4 december 2012

Av Malin - 4 december 2012 20:48

Jag är så trött snälla Nova somna nångång. Natten som va så va Nova vaken till 4:30 och storasyster vaknade 7:00. Hon va ledsen och grät, vägrade äta och hade hög feber. Ikväll har de inte börjat nå bättre. Hon är fortfarande vaken, ledsen och äter inte nå vidare mycket. Jag måste få sova inatt, jag är helt slutkörd. Om man ändå hade möjlighet att vila på dan. Nu har hon i alla fall mindre feber så jag hoppas att de håller på att vända.

Här är sötnosen idag.

Av Malin - 4 december 2012 00:07

Nova stackarn fick hög feber igår kväll.Så hon va toklessen och vägrade sova. Hon somnade till slut vid 1, men va vaken till och från hela natten. Hon har hela tiden legat på 39-40 graders feber så hon är inte pigg lillgumman. Hoppas bara vi får sova inatt för hon har även bökat på ikväll. Wilda fick i allafall vara hemma med oss och mysa, jag ville ju inte dra ut Nova när hon är så pass sjuk. Så vi har byggt ett väldigt fint hus av lego idag. (se bild).

Sen kunde jag bara inte vänta längre med att se breaking dawn 1. Jag vet att jag är seg som inte sett den än, men jag har inte haft tid, sen kom jag på de där med twilight filmerna lite väl sent. Men iallafall den var galet bra. Nu vill jag ju se 2:an direkt ju men den dan jag hinner på bio då är jag nog närmare 80år. Så jag får nog helt enkelt vänta tills den går att hyra.

Ovido - Quiz & Flashcards