Alla inlägg den 6 december 2012

Av Malin - 6 december 2012 22:23

Novas tredje tand är på G:-) Stor tjejen. Hon får en massa tänder men totalvägrar att äta vanlig mat. De ända som duger är ersättningen. Jag fattar de inte. Det är så frustrerande. Jag vet inte vad jag ska göra. Hon kommer nog äta ersättning i resten av sitt liv. Jag får ju inte i henne en tugga ens. Hon bara skriker. Näe nu är det färdig klagat.

Efter middagen idag fick vi besök av våra kära föredetta grannar, fast de vara bara Malin och Millea men de va trevligt ändå:-) Wilda blev superglad hon har verkligen saknat Mea:-) Dom lekte på och Nova sprang efter i gåstolen medan jag och Malin drack lite kaffe och pratade. De blir ju så sällan man träffas nu.

Imorgon ska vi äntligen få komma till optikern på synrehab och fixa till Novas glasögon. De är på tiden för dom klämmer så mycket på hennes stackars öron.

Ovido - Quiz & Flashcards