Alla inlägg den 31 december 2012

Av Malin - 31 december 2012 11:02

Gott nytt år till alla!!!!


Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
Näe de tror jag inte att jag gjorde faktiskt.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja de är några av mina vänner som blivit föräldrar i år. Några för första gången och några för andra eller tredje gången.

 

Dog någon som stod dig nära?

Nej inte de och det är jag tacksam för:)


Vilka länder besökte du?
Jag har bara varit i Sverige i år. Jag har ju bara varit gravid och sedan haft en liten. Kanske vi tar oss någonstans 2013, vi får se.

 

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Att vi får vara mer friska:)


Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
17 Maj. Då föddes Nova:)


Vad var din största framgång 2012?
hm, de vet jag inte.


Största misstaget?
Att jag inte hunnit med att göra så mycket.


Bästa köpet?
Det måste vara radhuset:)


Vad spenderade du mest pengar på?
Barnen. haha


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att Nova kom till världen:)


Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?
Tyvärr har jag inte hunnit lyssnat så mke på musik. Så mest barnlåter. haha


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det har nog varit både och. Jag va ju extra glad för att mitt andra underbara barn kom till världen, samtidigt som det varit ett riktigt tungt år med en massa sjukdomar, Novas aniridi, Novas höfter, Wildas mage, Novas kolik m.m

Jag hoppas verkligen att nästan år blir bättre.


Vad önskar du att du gjort mer?
Att vi hade hunnit hitta på mer saker familjen tillsammans.


Vad önskar du att du gjort mindre?
De vet jag inte.


Blev du kär i år?
Blev kär kan jag väl inte säga. Jag älskar fortfarande min man och mina två nderbara barn:)


Favoritprogram på TV?
hm, vad skulle de vara. Har inte sett så mke på tv. Men hela sverige bakar följde jag med i och även talang.


Bästa boken du läste i år?
Har inte läst någon bok.


Största musikaliska upptäckten?
Som sagt har inte lyssnat på mer än barnmusik.


Något du önskade dig och fick?
Nova:)


Något du önskade dig och inte fick?
Att Nova skulle vara helt frisk, men samtidigt så mår hon ju bra. Det kunde ha varit värre.


Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Det minns jag inte. Jag vet att jag skippade firandet eftersom Nova föddes 4 dagar före.


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om min familj hade fått varit mer frisk och att vi hade hnnit spenderat mer tid tillsammans.


Vad fick dig att må bra?
-----


Vilken kändis var du mest sugen på?
ingen


Vem saknade du?
Jag saknade nog ingen eftersom jag träffade alla:)


De bästa nya människorna du träffade?
Jag har nog inte träffat så många nya människor.


Mest stolt över?
Att jag faktiskt överlevde Novas fem månaders kolik. haha


Högsta önskan just nu?
Som jag sagt tidigare. Att min familj ska få vara frisk och kry:) 

 
Ovido - Quiz & Flashcards