Alla inlägg den 5 december 2012

Av Malin - 5 december 2012 22:03

Jaha då va man där igen. Än en gång ska jag börja mitt nya liv och börja träna. Tyvärr så vet jag ju hur de brukar sluta. Men jag ska verkligen försöka och hoppas på att magen och moderkakan vill som jag. haha. För er som inte vet har jag en magsjukdom som gör att jag har oerhört ont i magen VÄLDIGT ofta. Sedan så har jag nyligen skrapats för att hela min moderkaka ej hade kommit ut efter min graviditet sådär 6 månader efter förlossningen.
Jaja hur som haver... Idag har jag tränat. Körde lite styrketräning, kettlebell plus lite planka och sånt. Jag tycker att de är kul att träna kettlebell, det är skitjobbigt men de känns att man tränar. haha. Synd bara att jag inte riktigt har koll på vad man kan träna med kettlebells. Jag skulle vilja ha den svenska boken om kettlebell. Vi får se om de finns kvar nå pengar efter jul då kanske jag kan köpa den;-)

Idag fick jag i allafall ett väldigt trevligt telefonsamtal. Jag får förlängt vikariat där jag har ett vik nu till slutet av maj till att börja med. Då slipper man tänka på de:-)

Nova är feberfri idag och har somnat. Hoppas verkligen att hon sover nu hela natten. Skulle vara skönt. Måste bara berätta. Hon lekte med en kartong idag och fastnade med huvudet. haha. Flera gånger och jag tror hon tyckte att de va kul eftersom hon blev så arg när jag tog bort den men va supernöjd när hon satt fast. Va bara tvungen att ta ett kort.

Ovido - Quiz & Flashcards