Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Malin - 4 maj 2013 23:31

I morse "skickade" Wilda tuttarna till tomten. De har gått relativt bra hela dan, men då har vi även haft fullt upp hela dan idag. Nu ikväll går de JÄTTE dåligt. Hon kom på de när hon skulle läggs sig och blev jätte ledsen och arg på samma gång. Hon somnade tillslut medan jag låg bredvid henne i sängen, men sen har hon vaknat emellanåt och varit jätte ledsen och arg. När jag försöker trösta henne sparkar och slår hon mot mig. Hon kastar t.o.m bort sin snutte som brukar vara jätte viktig för henne. Ja jag hoppas verkligeb att de blir nån sömn inatt. Jag är ju själv oxå tyvärr. Robert jobbar ju.

Som jag sa tidigare har det varit fullt upp idag. Vi har varit hos barnens mormor, varit och handlat lite blommor, mat, en leksak till Wilda och så. Varit på kalas hos barnens farnor son fyller år i morgon. Vi blev bjudna på middag där. Sen har vi ju även hunnit äta godis. Fullspäckad dag men trevlig.

En bild på min älskade stora tjej.

Ovido - Quiz & Flashcards