Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Malin - 5 maj 2013 21:02

Ja hur gick de då inatt. Inte så jättebra. Hon sov och vaknade om vartannat och va jätte ledsen. Idag på dan däremot har det gått jättebra. Men nu ikväll när hon skulle sova blev de ju jätte jobbigt igen såklart. Jag har nyss fått henne att somna och jag hoppas verkligen att hon sover bättre inatt. Hon va jätte ledsen stackarn.

Annars har vi grillat med Malin och Claes med barn idag. Det va riktigt gott och trevligt:-) Vi har även hunnit med en långpromenad i morse där vi fick hoppa över en stor sjö enligt mig (annars brukar det nog kallas stor vattenpöl). Men så duktig som jag är så lyckades jag självklart doppa hela benet typ i vattnet. Vi har även hunnit med att cykla som vanligt. Haha.

I morgon ska jag på nåt sätt lyckas fara till en dietist med två barn. Det är inte lätt att fara med båda barnen jag kommer nog inte höra något av vad hon säger och ska de någosin bli bra i min mage måste jag ju även äta rätt kanske. Ja vi lär ju se hur de slutar. Robert slutar ju 19:15 som vanligt så barna måste jag ju ha med mig.

Eftersom jag är absolut sämst på ta kort nu så har jag bara en bild på Wilda som cyklar med springcykeln

Ovido - Quiz & Flashcards