Alla inlägg den 21 maj 2013

...

Av Malin - 21 maj 2013 22:47

Jag kan inte hitta på nån rubrik idag. Haha. Nu va de ett tag sen jag skrev.

I lördags va vi i allafall på bröllop. De va jättefint och trevligt:-) Jag va väl hemma vid 03:30 och Robert som spelade va ju kvar till alla farit så han va hemma vid 05:30. Så jag kan inte påstå att vi va så pigga på söndag, men självklart så steg jag upp relativt tidigt för att gå till barnen. Jag saknade ju dom så mycket:-) Dom hade då haft de jättebra hos mormor oxå. Dom va helt slut så på söndagdag sov dom båda som stockar och gick typ inte väcka. De kan jag lova det händer verkligen inte varje dag. Dom brukar ju vara så lättväckta båda två. Sara och Ellie kom till oss till middag och stannade kvar till 22 tiden.

Igår gjorde vi inte alls så mycket. Robert jobbade till 19:30 och Wilda va på förskolan ett tag. Jag hade så ont i magen så det boev en slappardag. Däremot kom min mormor och morfar med studsmattan efter middagen som dom började montera ihop och Wiöda ville ju självklart hoppa så hon vägrade gå och lägga sig förrän hon hunnit hoppa så hon kom inte isäng förrän 21:00. Jag kan lova att hon varit grinig idag.

Idag har det varit fullt upp igen. Jag har varit på stan och försökt hitta kläder och bh:ar, vilket är lättare sagt än gjort så där blev jag LÄNGE, sen har vi monterat ihop gräsklippare och klippt gräset, lekt och hoppat studsmatta och jag avslutade kvällen med att träna. Så nu blir de snart kvällsfika och sängen.

BILDER

1: Nova på mormors balkong
2: Wilda har målat naglarna hos mormor som hon visar upp stolt (åt fel håll) haha
3: Wilda sov riktigt hårt hos mormor
4: Nova som älskar va ute. Hon skriker som en tok direkt hon måste in.
5: Barnen i (Novas) studsmatta

Ovido - Quiz & Flashcards