Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Malin - 16 maj 2013 00:05

Som vanligt när Robert är ledig är det full rulle. Vi måste hinna med allt. Det blir nog lättare de där att hinna med och fixa med grejer när Nova bara sover en gång per dag. Nu hinner man ju typ inte fara ut eftersom hon sover 9-11 och 14-15.30 Innan man fått i henne och Wilda mat, stökat bort och bytt blöja så är ju klockan närmare 12.30 Sen ska hon äta mellanmål 13.30 Som sagt man hinner ingenting.

Jaja idag började vi i allafall dagen med att vara ute och leka och cykla. Sen har jag och wilda varit och fixat lite grejer på stan. Kolla om saker till altanen o.s.v vi va även upp till solbacken och kollade om grejer till altanen och på ica och handlade inför Novas 1 års kalas. Vi hade även turen att träffa på min mamma och mormor så då blev vi bjudna på fika. När vi kom hem hann vi med att leka lite till ute och efter middagen blev de bad för barnen. Robert stackarn fick va hemma och städa hela dagen.

Så ikväll efter jag tränat kände jag mig alldeles slutkörd i kroppen, men alldeles för pigg i övrig så vi lär ju se när jag lyckas somna i natt. Haha

Lite bilder på barnen från dagen.

Ovido - Quiz & Flashcards