Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Malin - 13 maj 2013 23:48

Usch vad jag börjar få panik inför att börja jobba igen. De är inte själva jobbet jag har panik över. Grejen är ju att jag kommer ju inte ha nåt jobb. Det ger mig panik, sen är jag inte hundra på om jag har rätt till A-kassa heller. Hur ska vi då överleva. Ska jag gå utan pengar och Robert föräldrapenning. Jag harbi allafall spenderat dagen med att ringa runt till typ alla. Så nu är jag i allafall inne i vikariepoolen så då får vi se hur mycket jag får jobba. Det är ju bara det att det är bäst att hålla ögonen öppna nu efterom jag snart är tillsvidare anställd och jag vill inte blo de på typ 50% så de innebär att jag måste jobba heltid den dagen jag blir tillsvidare. Usch allt de här ger mig bara PANIK!!! De hade känts betydligt bättre att komma tillbaka till ett långvikariat eller nåt. Men nu är det som det är och det gäller att göra det bästa av situationen.

Ovido - Quiz & Flashcards