Alla inlägg den 28 maj 2013

Av Malin - 28 maj 2013 22:32

Eftersom Nova är sjuk så har vi måstat hålla oss hemmavid idag, men vi gick faktiskt ut på gården ett tag mellan städning och tvättning. Denna sommarvärme vill man ju bara inte missa. Jag tog fram poolen så Wilda skulle få bada, men det slutade med att båda satt i poolen tillslut. Nova vart som tokig när hon såg poolen hon skulle bara i. Men jag fattar ingenting av den här magsjukan. Idag har hon oxå ätit hur bra som helat och inte varit dålig i magen. Jag fattar inte varför hon kräks på nätterna då. Nu får vi se vad som häder inatt. Jag hoppas verkligen att hon INTE ska kräkas igen.
Nu har jag i allfall nyss tränat och ska nu slappa lite i soffan.

Bilder från dagen

Av Malin - 28 maj 2013 00:19

Jag vill bara skrika rätt ut. FY FAN VADJAG HATAR MAGSJUKA!!!!!!!!!!!!!! Jag som trodde de va över. Nova kräktes ju bara den där gången i natt och har mått hur bra som helst idag. Ätit som vanligt, inte varit dålig i magen m.m Tror ni inte att hon då helt plötsligt kräktes nyss. Typ 24 timmar efter första gången. Jag fattar ingenting. Och jag orkar inte mer. Jag har städat och tvättat HELA dagen. Barnen har varit tokiga, Wilda har velat gå ut och Nova har klängt och gråtit som vanligt. Men jag måste ju städa. Det är nog jobbigt som det är jag kan inte skita i att tokstäda hela huset och nu är det bara att börja om från början. Så minst fyra dagar städning till då. FAN FAN FAN! !!. Jag hoppas VERKLIGEN att vi andra klarar oss. Jag fattar att ni tycker att jag överdriver. Men det här är verkligen en fobi för mig.

Sen har vi ju egentligen röntgen för Novas höfter i morgon och de måste vi ju avboka. Men då står de på papperet att dom inte har telefontid förrän 10:00 och Nova ska vara där 9:30. Så då kommer jag ju måsta betala för att vi inte har avbokat, sen står de även att man då blir av med köplatsen. Det är ju dåligt. Ja menar hur ska jag veta att Nova ska kräkas.

Ovido - Quiz & Flashcards