Alla inlägg den 23 maj 2013

Av Malin - 23 maj 2013 23:16

Denna dag har vi spenderat borta.

De började med att vi lämnade Wilda på förskolan sen for jag och Nova till Janina och Mille. Vi tog en promenad till stan eftersom jag måste lämna in papper till vikariepoolen. Det känns son jobbigt att måsta vara med i vikariepoolen igen. Då vet man aldrig när eller vars man ska jobba. Att vara på olika förskolor varje dag, lära känna nya barn, ny personal och lära sig nya rutiner varje dag. De tar på krafterna.
I allafall så åt jag och Nova lunch med Janina och Mille. Sedan va de bara att hämta hem de äldre barnen från förskolan och då gick vi till en lekpark och busade lite. Klockan blev mycke och Wilda och Sebastian ville inte lämna varandra så vi bestämde oss för att äta tillsammans så då åt vi där. Efter middag va de bara att packa in oss i bilen och fara hem och sova. Nu har jag just tränat och sitter och latar mig i soffan. Riktigt trevlig dag, men nu är jag trött och slut. Så imorgon blor nog en lugnare dag.

Sen måste jag ta upp de här med Novas solglasögon igen. Jag har tänkt på de så mke idag igen. Varför ska de vara så svårt att få typ solglasögonen tillsvidare tills synundersökningen är klar och de andra glasögonen är färdiga. Jag vet ju av erfarenhet hur segt allting går. Vi lär ju inte få dom i sommar precis. Hon behöver solglasögon med mörk glas NU!!!

Ovido - Quiz & Flashcards