Alla inlägg den 26 maj 2013

Av Malin - 26 maj 2013 23:45

Vi hade en väldigt lugn förmiddag idag eftersom Wilda fortfarande har så ont i magen. Jag har nästan inte fått i henne nån mat sen i fredags, lite lite frukost bara. Hon säger bara att hon har så ont i mageb stackarn. Jag måste försöka hinna med och ringa barn i morgon.

Efter lunch idag så blev de i allafall full rulle. Vi började med att fara till min mormor och morfar eftersom min mamma va där. Så vi firade henne på morsdag och fikade lite och barnen lekte med sina kusiner. Där blev vi till Robert slutade kvart över fyra och då for vi direkt iväg till hans mamma och åt middag och lekte lite. Sen kom vi oss inte hem förrän klockan 19. Då va barnen tok trötta så de va bara att lägga i säng dom. Efter de tog jag mig i kragen och tränade.

Jag har även försökt titta lite idag hur vi ska lösa de här med föräldrapenningen. Vem som ska ta ut när. Jag tycker de är så himla svårt när man inte vet om och när jag får jobb. Ja menar vi kan ju inte leva utan pengar. De hade varit lättare om jag visste att jag skulle få jobba. Jaja de löser väl sig på nåt sätt antar jag.

Sov gott nu alla där ute. Det ska då jag om inte Wilda vaknar och har ont i magen igen.

Ovido - Quiz & Flashcards