Alla inlägg den 25 maj 2013

Av Malin - 25 maj 2013 23:16

Mitt älskade stackars barn som har så ont hela tiden. Jag vet inte vad jag ska göra. Wilda har så ont i magen nu igen och nu är det värre än vanligt. Hon har satt sig nästan dubbelvikt på golvet och haft så ont i magen. Jag fick inte i henne någon middag och hon somnade i min famn kvart över 6. Nu har hon varit vaken en gång och varit jätte ledsen och haft ont i magen. När jag ställde henne på golvet tog de jätte ont i magen för henne när hon gick. Jag vet inte hur jag ska gå tillväga längre. Ska jag måsta vänta tills vi får tiden på Barnmottagningen. De kan ju ta evigheter. Det här funkar ju inte:-( Jag blir så orolig. Vaknar hon igen och har så ont måste jag nog ringa sjukvårdsrådgivningen.

Nog om detta. Dessa två dagar som har gått har annars varit helt underbara. Bra väder och vi har varit ute HELA dagarna. Igår va vi nästan ute hela dagen med Malin och barnen, förrutom att vi åt lunch inne. Från 9 till 18:30. Barnen lekte på och hade jätte kul. Cyklade och lekte i lekpark. Idag har vi ÄNTLIGEN fått vårat gigantiska träd nersågat så nu har vi sol:-) Nu har vi bara kvar att köra bort skiten. Annars har vi lekt ute, ätit ute och bara haft det bra. Synd bara att Robert jobbat.

Här kommer lite bilder från dagarna.

Ovido - Quiz & Flashcards